Faceți căutări pe acest blog

joi, 23 septembrie 2010

Bucuresti, Capitala Europeana a GUNOIULUI

Locuiesc in Bucuresti, sectorul 5, CAre este, Pe persoana fizica, pe strada Zabrautului si sunt dezgustata si oripilata de gunoaiele aruncate pe terenul viran si de o parte si de cealalta a
Strazii Zabrautului colt cu Sanatoriului si Popa Stefan, teren plin de gunoaie
de toate marimile, resturi menajere, pamant si resturi provenite de la renovari sau
constructii. O alta mare problema este aceea ca de cateva luni cineva, un magazin sau o
carmangerie arunca saci intregi de resturi animale (sunca de porc, slanina, sorici etc).


Am facut sesizari si RECLAMATII la Primaria sectorului 5, la ADP sector 5 si la GARDA DE MEDIU dar totul in zadar. Singura rezolvare gasita de Primaria secorului 5 fiind aceea ca saptamanal trimit 1-3 camione si o vola care incarca aceste gunoaie si le duc unde le este locul dar de aproximativ o luna nici macar cu asta nu s-au mai deranjat iar gunoiul se inmulteste de la o zi la alta ajungand chiar si in strada.
Nu mai vorbesc de mirosul pestilential si de sobolanii care s-au inmultit si ne-au invadat curtile.

Ridicarea gunoiului de catre Primarie este o rezolvare de moment, chiar doar de cateva minute deoarece imediat gunoiul reapare.
Eu vad doar pierdere de timp si bani aruncati pe fereastra de atata timp in ceea ce priveste metoda gasita de primarie pentru rezolvarea acestor probleme.
Chiar nu inteleg de ce nu se poate face nimic in aceasta privinta, de ce mi se raspunde ca zona este monitorizata cand eu vad clar ca nu este, de ce trebuie sa sun saptamanal la primarie si politie cautand ajutorul in rezolvarea acestor probleme si culmea....nu primesc nimic, doar promisiuni.
Vad cum in perioada de criza economica primaria in loc sa faca ceva util cu
banii ii arunca pe fereastra.
Nu mai spun caca am fost amenintata de nenumarate ori si chiar
mi-e TEAMA pentru siguranta mea si a familiei mele, avand in veder ca politia in loc sa
ia masuri mi-a raspuns: " Mutati-va doamna, asta este, noi nu va putem ajuta, suntem prea putini!":((:((
Asta se intampla in intreg sectorul 5!!! Dl. VAnghelie are timp sa hoinareasca in spatiile virtuale si nu in spatiile pe care ar trebui sa le administreze.
Azi m-au atacat o haita de 8 caini maidanezi pe o strada perpendiculara cu Str. Ion Baiulescu, strada care se afla in apropierea scolii cu CLASELE I-VIII NR. 114 PRINCIPESA MARGARETA. Tin sa adaug ca sunt o mare iubitoare de animale dar cu toate astea m-am speriat foarte tare cand m-am trezit inconjurata de acei caini agresivi. Sunt convinsa ca nu au nici o vina, ca tot noi oamneii i-am adus in starea in care sunt dar totusi...ar trebui dusi la un adapost sau....
 Cainii nu erau mititei ci erau cativa mai mari decat cainele meu, un rott care are 60kg.



Ne-au facut trecere de pietoni...problema este insa...unde sa trecem...prin marea de gunoaie?!?!?!?!


Gunoiul s-a intins pana in sosea, si de o parte si de cealalta...din doua benzi a mai ramas doar una...masinile se asteapta una pe cealalta si se mai si claxoneaza ca sa poata trece.






Dar...traim in Romania...ce sa ne mai mire!!!
Dezgust total.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu